17/3/11

CARTAS DE AMOR GAÑADORAS


Por fin! Xa era hora!
Aquí tedes os textos premiados no I Concurso de declaracións de Amor con Humor.

CATEGORÍA: PRIMARIA
GAÑADORA: Noelia Suárez Crespo
CURSO: 5º

Querido Bob Esponja:
Levo moitos anos vendo a túa beleza pola televisión e quero declararche os meus sentimentos.

O que máis me gusta de ti é o teu corpo de esponxa. Así, se me cae o zume na cociña pola mañán, non necesitaría usar o pano.

Tamén me gusta moito o teu sorriso, dous dentes son suficientes para namorar unha chea de mozas.

Ademáis creo que estaríamos moi ben xuntos. Unha semana viviríamos no mar e outra semana viviríamos en terra.

Temos moitas cousas en común, a miña comida favorita é o burguer cangreburguer, coma ti. Gústame moito a praia e o mar.

Eu creo que estás mellor conmigo que con Arenita porque ela, realmente, quere a Calamardo e non che fai moito caso.
Espero que che guste a miña declaración amorosa e que me respondas o antes posible. Estarei agardando.

CATEGORÍA: 1º CICLO DE ESO
GAÑADOR: Fernando Pose Sueiro
CURSO: 1º ESO

Mi querido amigo Leo,

Comienzo esta carta deseando que pases una semana de tranquilidad y un mes muy especial y lleno de alegrías esperando esa fecha tan importante como el final de la Champions, la Copa y la Liga.

Es una emoción muy grande el escribirte y el dejar estampado todo mi cariño hacia tu persona, siempre con esa alegría, con ese ánimo y con ese saber que transmite confianza.

Tú eres una persona importante, no solo para mi sino para todos los que te siguen semana a semana por tu camino de fuerza y de fe.

Nuestras vidas son diferentes pero tienen una cosa en común, nuestro amor por el fútbol.

Vaya para ti mi saludo, porque lo que tú haces es un juego, pero no un juego cualquiera.

CATEGORÍA: 2º CICLO ESO
GAÑADORA: Andrea Quintáns Rey
CURSO: 4º ESO



CATEGORÍA: ADULTOS TIC
GAÑADORA: Mª Carmen Bueno Ferreiro


NORABOA A TODOS!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PASEN E VEXAN