3/10/09

AJMER. Peregrinos del sufismo. A Sufi pilgrimage.

De camiño á biblioteca pareime a esculcar entre as novidades que xa colocaran Marmota ou Anasú e, como era de esperar, o libro deume na vista. Sempre me pasa, teño debilidade polos libros que me achegan ás culturas asiáticas ou de Medio Oriente.


Éste ademais ten dúas características engadidas que tamén me atraen: é un libro bilingüe (dispón de textos en inglés, o que me vén xenial para a aula) e unhas fotografías incribles de Nacho Castelán.


Son fotografías en branco e negro e cada unha delas é xa, por sí mesma unha historia. Para mostra un botón. Aínda que vistas aquí non fagan xusticia.






Despois dun prólogo de Nacho Castelán, unha breve historia escrita por Claire Devos, cun protagonista: Ghani, un peregrino coma tantos. E, por último, unha reportaxe fotográfica estupenda. Intercalados entre as fotografías, uns preciosos versos escritos en árabe (as traducións ao final). Se queredes saber algo sobre o sufismo presionade sobre a imaxe.


E agora disfrutade dun momento de trascendente tranquilidade co seguinte vídeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PASEN E VEXAN