10/1/08

ME GUSTO


Unha nova xoia de Jamie Lee Curtis (texto) e Laura Cornell (ilustración) para os máis pequenos publicada pola editorial Serres.

Si, si, Jamie Lee Curtis, a actriz e filla de Tony Curtis escribe fermosos libros para nenos como "Cuando yo era pequeña" "Cuéntame otra vez la noche que nací" "Hoy me siento tonta. Y otros estados de ánimo".

En todos eles desbordan o humor e a tenrura a partes iguais e esta última entrega non podía decepcionarnos.

Como ben indica o seu subtítulo "nunca viene mal un poquito de autoestima" e así nolo fan ver os seus pequenos e divertidos protagonistas. Eles gústanse sempre, en momentos alegres e en outros máis difíciles,

na casa pola mañá:

"Me gusto riendo,
me gusto sin dientes,
me miro al espejo
de lado y de frente"


Na escola:
"Me gusto en la clase
cuando al preguntarme,
me sé la lección
sin equivocarme.
Incluso me gusto
aunque al contestar
responda una cosa
que pueda estar mal"


En familia:

"Me gusto leyendo,
tranquilo en mi cama,
contento y seguro
hasta la mañana"

Imposible non contaxiarse desta divertida vacina de amor propio, seguridade e ausencia de complexos, sobre todo cando as ilustracións son tan expresivas e divertidas como o propio texto. Moi recomendable para ler en familia, grandes e pequenos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PASEN E VEXAN